SEMESTER BARU

Ye aku tahu kite dah masuk tahan baru, tahun 2012. So that mean, this year aku dah masuk semester baru..
Dah masuk sem 4 dah pun.. Sedar tak sedar dua tahun aku dah study dekat sini ..Hey geng, aku dah jadi senior dah kot.. ahak.. (><,) poyossss *ade aku kesah*

Ehem3.. Tarikh 9 Januari 2012 akan bermulalah kehidupan aku sebagai seorang pelajar di kolej yang tercinta tu.Wahh.. tercinta ar sangatkan.. Kolej Poly Tech Mara.. Luv u so much.. Muahhh3.. =) 
Bersiap sedia untuk mengisi otak aku dengan ilmu-ilmu baru yang akan disampaikan oleh para lecturer yang baru aku kenal sem ni.. fuhhh.. sekali nafas cakap.. *semput nyah*
Subjects for this semester:
Financial Accounting III
Malaysian Taxation I
Introduction To Finance
Company Law
Interactive English
Bahasa Arab

So far, lecturer semua ok kot.. Subject sem ni pun makin mencabar.. Wish me luck guys.. =)

No comments:

Post a Comment