RINDU BUDAK2 ASRAMA

Pejam celik pejam celik dah 3 tahun lebih aku x jmpe budak2 asrama aku dulu.. Seriously, rindu sangat kat dieorang sume.. Expecially, kina,adik,akim, syafiq n ramai lg ar.. Semalam, aku jmpe dieorang dilaman muka buku.. Sumpah terubat sikit rindu aku.. banyak gile perubahan. Yang paling pnting x selekeh cam zaman sekolah dulu ar kan bak kate syafiq..hehehe sume makin hensem n cun ar.. 
Akim; "dear, rase2nyekan aku ke kau yang paling tinggi skunk?"hahaha
Aku:    "of coz ar kau yunk oiiii".." huhuhu suke kau eh"
Syafiq: "Yang paling penting aku yang paling tinggi n hensem.. Jangan cair tgk aku sudah"hahaha
Kina:    "aku maintain comel ar kan"ahahha
Adik:   "aku confirm paling sweet tapi x leh kalahkan begum ar, tu psal ******* jatuh hati ngan die ngan die   dulu"hahhaa
Aku:    haaa.. dah mule ar tu.. Udah2 ler tu nak nyakat teman ni..hahha tak sio teman ngan die lg..
Akim : "Kau tggu je nanti Begum time reunion, banyak cite aku nk bgtau kau".
Aku:    "Cakap je ar kau nak cite pasal kau t'golek dog kat depan awek2  mase g ASAT dulu an"hahahaha   "sumpah klakar,, adoyai, sakit perut aku gelak time tu"
Akim: "wey, maen kasar dah tu.. diam2 sudah.. jatuh market aku kang"hahhaha
Tu dia, macam2 cite dah t'bukak pasal zaman2 asrama dulu.. daripada bnde remeh pn boleh kena bahan ngan kawan2.. tu sume gurau2 manje ar katekan..hehehe dah macam 1 family besar  Hope sangat reunion kite kat sane nanti menjadi.. Amin..<3<3<3

No comments:

Post a Comment