SPOIL MOOD

Sumpah mmg spoil mood gile bile dapat tau harge tiket Piala Malaysia RM50.. aku ulang skali lg RM50!!!!.. 
Asal cekik darah gile FAM ni??.. Dah ar buat kat stadium Shah Alam.. kalau bagus sgt stadium tu blh trime ar gak aku, ni padang ntah ape2 aku tgk.
Ni ha alasan kenape FAM naikkan harge tiket..

Kami memohon maaf atas kenaikan harga tiket,ia dinaikkan untuk penyelenggaraan,pembaikan stadium Shah Alam.Dengan kapasiti stadium Shah Alam adalah stadium nombor dua di Malaysia.Kami yakin ia akan menjadi venue antara salah satu stadium yang terbaik di Malaysia jika dipulihkan dan diperbaiki.
Tahun depan pasukan lagenda Selangor akan bakan merasakan padang rumput yang baru beserta penaja-penaja dari syarikat yang kaya.Semoga Selangor terus sukses di Malaysia.
.


 So, sekarang ni kau nak cakap, penyokong N.sembilan dengan Terengganu kena tanggung kos penyelenggaraan tu sume ar semate-semate tahun depan pasukan LAGENDA SELANGOR boleh b'maen dengan hebatnye.... Adil ke tu???  Kat wall facebook FAM aku tgk dh penuh dengan maki hamun..hahaha 
Mane x hanginnye penyokong dua2 negeri tu.. salah sorangnye adalah aku.. adoyai.. hancur punah harapan aku.. Abis sume geng2 bola dah boikoi x nak g stadium.. x pe ar, kedai mamak pn jadi ar bro.. huhuhu






No comments:

Post a Comment