CUT AMIRAH

Time cuti sem ni, tak banyak aktiviti sangat aku buat.. Banyak abiskan mase duduk rumah.. Tv dengan laptop
dah tentu dijadikan sahabat aku..heheh ohhh ye, aku nak bagitahu korang yang sekarang ni aku tengah
layan satu drama ni tajuknye "Cut Amirah".. sebut betul2 ye.. jangan sampai tersembur air liur tu..hahah
Cerita ni mengabungkan pelakon dari Malaysia dan Singapura..Bagi aku cerita ni best sangat..
Drama ni setiap hari isnin hingga jummat.. Pukul 3.00petang di Astro Prima..

Ni antara pelakonnye..
 Hisham Hamid, Linda Hashim, Erry Putra

Kisah dia pasal seorang budak perempuan yang bernama Cut Amirah yang kehilangan keluarga dia
mase bencana tsunami dekat Acheh pada 24 disember 2004 pada pukul 4.00 petang.. Cut ni diselamatkan
seorang sukarelawan Mercury dari Malaysia then dijadikan anak angkat dan dibawa pulang ke Malaysia..
Lepas tu ade jugak ar cerita macam mane trauma dan fobia nye mangsa-mangsa tsunami ni sebab kehilangan 
orang yang tersayang sampaikan ada yang hilang ingatan.. Kalau korang nak tau cerita selanjutnya,
korang kena ar tengok sendiri.. Aku jamin cerita ni best.. Tapi lepas korang tengok nanti kata tak 
best, tu korang punye psal ar..hahaha Drama ni semuanye 13 episod kalau tak silap aku.. 
Hari ni dah episod 7.

No comments:

Post a Comment