FACEBOOK ATAU TWITTER

Hai semua...


Tadi time tengah lepak-lepak sambil menghirup udara pagi yang segar, ade kawan aku tanye soalan..
Haa.. bantai je ar.. Mane aku rase boleh jawab tu aku jawab ar.. yang tak boleh jawab, aku abaikan je..hehehe


Antara Facebook dengan Twitter, mane paling kau rajin update status?
Ermm.. Twitter kot.. Facebook jarang-jarang..


Sebab ape?
Sebab Twitter lagi privacy dan yang tahu kawan-kawan yang rapat je.. 
Follower yang tak kenal tu, aku rase dieorang tak ambik port..hahaha


Pasal ape? Antaranya?
Macam-macam. Ape yang aku rase dan yang paling penting tak
menyentuh isu-isu yang sensitif yang boleh menyebabkan rase "mengundang"..
Antaranya,  pasal cerita kat wayang, bola sepak, soal hati dan perasaan dan bla bla bla..


Soal hati dan perasaan?? cerita sikit..
hahaha macam mane nk cerita ehh.. segan ar plak.. ehhh2.. macam ade orang panggil aku je..
ye2, aku datang ni.. <alasan je semua tu..hehehe>


Tak dengar pun ade orang panggil die.. pelik.. _ _,

No comments:

Post a Comment