BF BARU

Hai blogger..  wa ade benda nak cite ni..  meh dekat sikit... Wa kan dah ade BF baru.. *blushing*
hahahaha  Nak tahu sape Bf baru wa.. haaaa gambar kat bawah tu.. 


Actually, aku tak plan langsung nak beli handphone hari tu dan model jenis ni.. Seriously..
Mula-mula ingat nak angkut hp Nokia Asha 303 tapi Xperia X8 juga akhirnya..


Tapi kan......

Bf lame aku ni sentiasa dalam hati kot..hahah dah banyak sangat berjasa ngan aku.. Hampir nak 4 tahun jugak..Ade member yang suruh jual tapi tak nak ar.. Sayang gila kot kat Mr. Sony K aku ni.. 
Mane tak sayangnye.. Aku beli hp ni hasil duit titik peluh aku berkeje sendiri..Haruslah kena simpankan..
By the way, thanks a lot H.I bawak aku dengan Z.J jalan-jalan pusing Putrajaya then ke tempat yang memang kita tak plan pun nak pergi.. I enjoy it.. Ni semua gara-gara kelas HIE cancel.. Ingat nak balik hostel terus tido tapi dah kena nasihat, langsung tak jadi..hahaha

No comments:

Post a Comment