STRESS


Hai blogger.. How is your life today? Hope everything is going well..
How about me? Alhamdulillah.. So far so good.. =)
Minggu ni aku rasa busy sangat.. Yelah dah minggu midterm exam kan..
Kalau dah minggu exam tu, tak payah tanya ar pasal tido cukup ke tidak..
Confirm ar aku jawab TIDAKKKKK..    Dah macam final exam plak aku rasa cara aku study.. (--,)

Time nak exam ni ar sibuk dengan presentation nye, assignment, report, final project lagi dan bla.. bla..
Rasa nak pecah otak aku ni wey.. arghhhhhhhh Sabar Iyka, sabar... Dugaan tu semua..
Dah nama pun student kan.. memang ni ar nasib kau.. tak pe tak pe.. Setahun je lagi nak habis..
Lepas tu ape lagi hooreeyyyy :) *kejap je ar.. then, sambung degree.. Insyaallah..
Bila hati dah gundah gulana, ape lagi calling2 ar my mum.. yang jauh di mata, sentiasa dekat dihati..
wwwaaaaaaa... :'( belum sempat cerita lagi dah meraung mengalahkan my nephew..hahahha
Dari situ boleh nampak, luaran nampak brutal tapi dalam hati ade taman.. cewahh.. 

Tapi Alhamdulillah semuanye dapat aku harungi satu per satu walaupun macam-macam dugaannye.. 
Allah SWT tu suka kalau hambanya bersabar dengan segala ujian dariNya.. Selepas aku berusaha, bertawakal, aku redha dengan apa yang akan terjadi lepas ni..Harap semuanya yang terbaik..

*Thanks a lot to my family especially my mum and my dad.. tak penah putus bagi semangat dan doakan yang terbaik untuk anakandamu ini..Tak lupa jugak my bestfriend and my beloved.. Love u all... muahhhh3..=)



No comments:

Post a Comment