HAPPY BIRTHDAY ATIKAH ALI

Assalammualaikum.. :)


    Akhirnya dapat jugak update blog kali ni. Rindu nak membebel kat blog aku ni haa..Alhamdulillah, 21 March 2012 hari tu genap sudah aku berumur 20 tahun.. Bersyukur sangat-sangat masih berkesempatan bernafas di muka bumi Allah S.W.T yang indah ni.. 

       "Happy Birthday Iyka, umur dah 20 thn, dah boleh kawin dah" "dah tak remaja" bla.. bla. bla
tu ler antara ayat2 yang aku dengar masa tu.. Ehh tolong sikit bukan dah tak remaja tau tapi dah makin dewasa.. Kau hado?, yang hado yo.. hihihi Hal yang berkaitan kahwin tu nanti dulu, lambat lagi kot.. Semuanye aku serahkan pada Allah S.W.T.. Kalau ade jodoh tak kemana kan.. Tak sampai seru lagi..hehehe

Terima kasih banyak-banyak atas segala doa-doa korang tu.. Aku amin kan aje mana yang baik tu.. Mintak2 
termakbul ar ye.. Amin.. Sorry ye pada sesiapa yang mesej tapi aku tak balas, bukan sombong tapi
time tu busy sikit sebab ada keje nak kena settle kan.. Btw, thanks a lot pada sape yang wish tu..
Tu tandanye korang ingat kat aku an.. Terharuuuu :'( Yang penting tak kena paling tepung, telur, kunyit and bla.. bla. bla.. kalau tak dah boleh buat cekodok dah.. hahaha
Tak dapat lagi nak makan kek banana chocolate ni..
Sayang... nk kek ni... :)

    

No comments:

Post a Comment