FINAL EXAM

Yahooo.. akhirnya selesai jugak final exam aku.. 2 minggu yang sangat memenatkan otak dan minda aku.. Tak cukup tido?? tu semua dah jadi perkara biase, lagi-lagi time exam ni.. Mata pun dah serupa mata panda dah.. hehehe But, it's ok.. Tu sume pengorbanan untuk berjayakan.. betul tak?
Aktiviti time cuti sem sebulan lebih ni aku dah plan baek punye.. hehehe .. antaranye adalah:

 1. Bantai tido puas-puas.( Balas dendam sebab tak cukup tido time final exam..)
 2. Reunion.. (Dgn member2 sekolah)
 3. Ambik lesen kete. (Parents dh bg green light, so bile dah ade lesen nnt faham2 ar ye..hehehe)
 4. Keje part time (Malas tapi nak jugak sbb nk crik duit poket sndri)
 5. Buat ar ape2 yang patut untuk menghiburkan hati time2 cuti sem ni..hehehe

Ohh ye, Aku nk ucapkan good luck pada member2 poly aku yang baru nak start final exam.. (Baru nk start ke? *kesian...hehehe) Try your best k.. Aja aja fighting (^^o)

No comments:

Post a Comment