HARIMAU MUDA VS GARUDA MUDA

Hai... Assalammualaikum followers..
ok geng, seperti yang kita tahu malam esok ade final bola sepak Sukan Sea 2011
di Stadium Gelora Bung Karno..
yeahhhh aku nk tengok jugak.. Tak kira.. Sape yang tak tahu tu, haa pegi bace surat khabar tak pun search je kat google kalau nak tahu pasal game ni..
Semalam, aku tak dapat tengok bola mase Malaysia vs Myanmar.. Frust gile kot tapi Malaysia menang jugakkan.. Chayokk2.. :) Aku tahu pun mase ayah aku call nak bagitau dah smpai Kedah.. So, bile aku tanye ayah dah bape gol, then ayah aku saje nak sakat aku.. 
Boleh plak tanye soalan bonus "Laa, adik tak tengok bola ke? selalunye dah menghadap betul2 depan TV..hahahaha".. "Oh ayahku, kamu sudah lupe ke yang anakmu ini masih terkandas di Hospital Putrajaya ni, dah ar dalam wad ni tak ade tv, kedekut..bla..bla..bla.".. Then, time tu Malaysia gol plak, nasib baik aku tak menjerit sekali, kalau tak maun kena baling cawan dengan pesakit2 laen.. hehehe rase nak menari je time tu.. Thanks ayah, jadi pengulas bola sepak adik malam tu.. Luv u.. muahh3..


Cayalah bro...


So, good luck team Harimau Muda...Main b'sungguh-sungguh k.. Jangan nakal2 dalam padang..
Apek!! lu jangan bagi bola terlepas masuk dalam gawang tau bro.. Focus wey..
Pemain jersi no 15, yunk!! main bola tu betul2 tau.. Aja aja fighting..
I tggu u balik Malaysia, nanti kite jmpe k.. luv u..hehehe 
(ok fine.. nak berangan sikit pun tak boleh..)


P/S: Mase aku kat Hospital Putrajaya tu teman someone kejap.. Bukan aku yang terlantar.. 
Kang ade plak salah faham..hehehe

No comments:

Post a Comment