MENGHITUNG HARI

Pejam celik pejam celik dah 2 minggu aku cuti sem.. Nak kate best sangat tu tak ade ar, 
Kadang-kadang rase bosan gak.. Dalam hati ni rase rindu jugak nak balik Bangi..
Entah ape yang aku rindu sangat kat sane pun tak tahu ar.. 
"Bila dah ade kat Bangi kang sibuk plak nak balik umah"..
Hehehe aku selalu dengar ayat tu.. sape cakap tu tak penting ok.
Sekarang tengah menghitung hari nak tunggu result keluar? 
wey Tikah, result orang laen dah keluar ar, result kau je entah ape kena tak dapat tengok.
Perghh menyirap doh aku, rase macam nak hack je cms student tu..
Boleh sakit jiwa wey, asal buka je cms student nak tengok result, kosong.. nothing
Rase nak baling je laptop ni tapi bila fikir balik laptop kesayangan aku ni tak b'salah kot..
Relaks ar Atikah, cool k..


Kawan: "Itu maknenya ada tanda2 nak....."
         ok diam.. jangan lebih2 selagi aku tak dapat tengok.. :)

No comments:

Post a Comment