MR. A


Mr.A,

Awak, sejujurnya saya nak cakap yang saya rindu sangat kat awak. Tapi semua tu saya mampu cakap dalam hati je. Dari jauh. Awak tahu tak, kadang-kadang saya rasa nak call atau mesej awak macam selalu, Mungkin sebab saya dah terbiasa buat macam tu sejak dari kita kenal lagi.  Macam awak kata dulu, mesti nak dengar suara sebelum tidur. Seriously, I miss you so much sayang.

Tapi saya terpaksa tahan semua rasa tu . Hanya mampu cakap dalam hati je. Mungkin sekarang ni awak tak rasa apa yang saya rasa sekarang. Mungkin awak dah lupakan saya sebab awak dah ada pengganti. Saya mampu pandang awak dari jauh je walaupun hati saya menjerit nak cakap apa yang saya rasa sekarang dekat awak tapi mungkin tu semua dah tak bermakna lagikan pada awak. Semoga awak bahagia sayang. :')


                                             



No comments:

Post a Comment